OGŁOSZENIE
Szanowni Państwo.
W miesiącu październiku 2016 r. wprowadza się zmianę dotyczącą terminu dokonywania wpłat za obiady spożywane w stołówce szkolnej począwszy od miesiąca listopada 2016 r.
Zgodnie z przyjętym regulaminem:
- Opłaty za posiłki należy dokonać z góry. Wpłaty przyjmowane są od dnia 20 poprzedniego miesiąca na następny miesiąc, w którym uczeń ma spożywać posiłek. Ostateczny termin wpłaty za cały dany miesiąc, upływa pierwszego dnia żywienia tego miesiąca. W przypadku wykupienia obiadów w trakcie danego miesiąca uczeń ma prawo do spożycia posiłku dopiero następnego dnia po dokonaniu wpłaty. Przy wejściu na stołówkę uczeń musi obowiązkowo okazać wydaną kartę obiadową.
- Opłata może być dokonana w formie gotówkowej - bezpośrednio u starszego intendenta
w godzinach 9:00 – 14:00 lub bezgotówkowej – przelewem na konto szkoły. - Potwierdzeniem dokonania wpłaty za posiłki, w formie gotówkowej, jest paragon fiskalny. Oryginał otrzymuje wpłacający, kopia pozostaje do rozliczenia w dokumentacji stołówki. Potwierdzeniem dokonania wpłaty za posiłki w formie bezgotówkowej jest formularz potwierdzenia dokonania przelewu.
- Istnieje możliwość wykupienia obiadów w wybrane dni tygodnia, dogodne dla osób korzystających ze stołówki.
- W uzasadnionych przypadkach w miarę możliwości organizacyjnych stołówki szkolnej uczniowie oraz inne osoby pracujące w szkole mogą skorzystać z niezamówionego wcześniej posiłku po uiszczeniu należnej opłaty najpóźniej w dniu jego wydania.
Szkoła Podstawowa nr 2 im. Olimpijczyków Polskich
64-920 Piła, ul. Roosevelta 12
Nr konta: 14 1020 3844 0000 1502 0138 9261
- Należy dokonać wpłaty i odebrać kartę obiadową do pierwszego dnia żywienia danego miesiąca. Jako tytuł zapłaty w przelewie wpisać: miesiąc, za jaki dokonujemy zapłaty, imię i nazwisko dziecka i klasę. (np. obiady za miesiąc 10.2016, Janek Kowalski, klasa I g).
W przypadku odpisów – proszę o kontakt Tel. 67 210 52 09 w celu ustalenia wysokości wpłaty.
- Zapłata w formie gotówkowej (u intendentki) - Tel. 210 52 09.